Strona ta wykorzystuje cookies 🍪 W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".
tel. 63 27 20 810 lub 63 26 27 503  um@kolo.pl  |  16 Czerwca 2024 r. Imieniny: Aliny i Anety

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH

Dodane: 29 Wrzesień 2023  14:52:37   Opublikował: Maria Bogusława Gaj
OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KOŁO I Z PSZOK. przetarg nieograniczony

Polska-Koło: Usługi związane z odpadami

2023/S 188-585975

Ogłoszenie o zamówieniu

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH

Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KOŁO I Z PSZOK

 

Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miejska Koło
Krajowy numer identyfikacyjny: 6662046949
Adres pocztowy: ul. Stary Rynek 1
Miejscowość: Koło
Kod NUTS: PL414 Koniński
Kod pocztowy: 62-600
Państwo: Polska
E-mail: zamowienia.publiczne@kolo.pl
Tel.: +48 632610252
Faks: +48 632722984
Adresy internetowe:
Główny adres: http://kolo.pl
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/app/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=siwz_tab&demandIdentity=128901
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KOŁO I Z PSZOK

Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
II.1.2)Główny kod CPV
90500000 Usługi związane z odpadami
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości na terenie miasta Koła, na których zamieszkują mieszkańcy i z PSZOK w okresie 365 dni tj. od 02.01.2024 roku do 31.12.2024 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wzór umowy dołączony do SWZ..

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000 Usługi wywozu odpadów
90512000 Usługi transportu odpadów
90513100 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000 Usługi recyklingu odpadów
90533000 Usługi gospodarki odpadami
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL414 Koniński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Granice administracyjne Gminy Miejskiej Koło, POLSKA, województwo wielkopolskie, powiat kolski

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Na usługę składa się następujący zakres zamówienia opisany w specyfikacji warunków zamówienia, (dalej SWZ), w załączniku nr 1 pn.– Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej SOPZ:

1) Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Koła i z PSZOK w punkcie nr I SOPZ;

2) Rodzaje i ilości pojemników oraz worków na odpady komunalne, w które wyposażeni są właściciele nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Koła i z PSZOK w pkt II SOPZ;

3) Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Koła i z PSZOK w pkt III SOPZ;

4) Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska w pkt IV SOPZ;

5) Przygotowanie harmonogramów odbioru odpadów w pkt V SOPZ;

6) Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem w pkt VI SOPZ;

7) Wymogi dotyczące zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i z PSZOK zgodnie z pkt VII SOPZ;

8) Pojazdy pkt VIII ;

9) Szczegółowy sposób postępowania w przypadku stwierdzenia nieselektywnego zbierania odpadów określono w pkt IX SOPZ;

10) Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy odbierającemu odpady komunalne od właścicieli nieruchomości w pkt. X SOPZ.

2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Koło:

1) selektywnie zbieranych:

a) papier (kod 15 01 01, 20 01 01);

b) metale i tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe (kody 15 01 02, 20 01 39, 15 01 04, 20 01 40, 15 01 05, 15 01 06);

c) szkło (kod 15 01 07, 20 01 02);

d) bioodpady (kod 20 02 01, 20 01 08);

e) popiół i żużel z palenisk domowych (kod 20 03 99);

2) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01).

3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z PSZOK:

1) odpady niekwalifikujących się od odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek (kod 20 01 99),

2) zużyte baterie i akumulatory (kody 20 01 33* , 20 01 34)

3) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 21*, 20 01 23*,,20 01 35*, 20 01 36),

4) meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07),

5) zużyte opony (kod 16 01 03),

6) odpady budowlane i rozbiórkowe (kody 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 06 04, 17 09 04),

7) odpady ze szkła (kody 15 01 07, 20 01 02),

8) odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 15 01 02, 20 01 39, 15 01 04, 20 01 40, 15 01 05, 15 01 06),

9) odpady tekstyliów i odzieży (kody 20 01 10, 20 01 11),

10) chemikalia (resztki farb, środki ochrony roślin itp.) (kody 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 28),

11) odpady niebezpieczne (kod 20 01 13* ),

12) odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury (kody 15 01 01, 20 01 01);

13) przeterminowane leki (kod 20 01 32).

6. Ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych w okresie ostatnich 12 miesięcy ( tj. w okresie od 01.08.2022 do 31.07.2023 roku) w Mg z terenu Miasta Koła:6200, 00 Mg, z PSZOK 272,00 Mg.

Podane powyżej ilości należy traktować jako orientacyjne/poglądowe. umożliwiające Wykonawcy uzyskanie wiedzy na temat ilości odpadów odebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Koła i z PSZOK. Wykonawca obowiązany jest przy sporządzaniu oferty. wyliczyć cenę dla wskazanych wartości.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czs realizacji reklamacji (R) / Waga: 40%
Cena - Waga: 60%

II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 365
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Po zakończeniu realizacji przedmiotowego zamówienia zostanie udzielone kolejne zamówienie o podobnym zakresie. Wznowienie zamówienia nastąpi po uprzednim przeprowadzeniu procedury wyboru najkorzystniejszej oferty.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości 100.000,00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych).

2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Nr 92 1090 1203 0000 0000 2000 1636 odpowiednio z dopiskiem „wadium – odpady 2024.”

3.1. Wadium w formie innej niż pieniężna, należy wnieść w formie elektronicznej.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności:

a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miejskiej Koło, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469) w zakresie frakcji odpadów odbieranych w ramach realizacji zamówienia minimum o kodach wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

b) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujący odpadami prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ust 1 ustawy z dn. 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze. zm.) i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o odpadach w zakresie transportu odpadów, minimum o kodach wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1.000.000,00 zł,

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

W celu potwierdzenia określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca składa dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1.000.000,00 zł wraz z potwierdzeniem opłacenia należnych składek wymaganych na dzień składania ofert

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

a) Wykonawcy zobowiązani są udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia uzyskanego samodzielnie, w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, albo na podstawie pisemnego zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa jest w Załączniku Nr 5 do SWZ, które obejmuje zrealizowanie co najmniej jednej usługi wykonanej lub wykonywanej, o charakterze ciągłym tzn. realizowanej przez okres minimum 10 miesięcy polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych, zdobyte w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł brutto.

Zamawiający dopuszcza w celu wykazania posiadanego doświadczenia zsumowanie więcej niż jednej umowy, jeżeli każda z nich obejmowała okres minimum 10 miesięcy.

b) Wykonawca zobowiązany jest udokumentować dysponowanie wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości tj:

- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;

- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;

- co najmniej jednym pojazdem umożliwiającym odbieranie odpadów segregowanych z pojemników typu „dzwon”;

- co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.

c) Wykonawca zobowiązany jest udokumentować posiadanie bazy magazynowo – transportowej usytuowaną na terenie Gminy Miejskiej Koło lub w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca składa:

1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać

tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykonawcy zobowiązani są udokumentować posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej (rozumianych jako doświadczenie zawodowe), uzyskanych w okresie ostatnich 3 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, samodzielnie, w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, albo na podstawie pisemnego zobowiązania innego podmiotu, które obejmuje zrealizowanie co najmniej jednej usługi wykonanej lub wykonywanej, o charakterze ciągłym tzn. realizowanej przez okres minimum 10 miesięcy polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych, o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł brutto.

2) wykaz wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości tj:

- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;

- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;

- co najmniej jeden pojazd umożliwiający odbieranie odpadów segregowanych z pojemników typu „dzwon”;

- co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.

3) Wykonawca wskazuje posiadaną bazę magazynowo – transportowej usytuowanej na terenie Gminy Miejskiej Koło lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy.

Wykonawca składa stosowne wykazy na wzorach załączników do SWZ..

III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w załączonym do SWZ projekcie umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny brutto oferty (z podatkiem VAT). .Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa.na warunkach określonych w SWZ. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na warunkach art.455 Pzp i w sposób opisany we wzorze umowy.

Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 30/10/2023
Czas lokalny: 12:00

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 29/01/2024
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 30/10/2023
Czas lokalny: 13:00

Miejsce:

Miejscem otwarcia ofert jest siedziba Zamawiającego.Docelowo otwarcie ofert nastąpi na stronie prowadzonego postępowania wskazanej w dokumentach zamówienia.

Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do składania ofert na platformie zamawiającego https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Otwarcia ofert dokona Komisja Przetargowa w składzie wyznaczonym przez kierownika Zamawiającego..Po zakończeniu sesji otwarcia ofert na stronie prowadzonego postępowania zostanie upubliczniona informacja z otwarcia ofert.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

III kwartał 2024 roku

VI.3)Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 139 ustawy Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1. Dokumenty składane wraz z ofertą.

1) Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.

2) Do oferty wykonawca, wykonawcy występujący wspólnie, podmiot udostępniający zasoby dołącza JEDZ sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.

3) Oświadczenie w zakresem podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576, i art 7.1 ustawy z dn. 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę...

4) Do oferty wykonawca załącza również Pełnomocnictwa jeżeli są wymagane.

5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli dotyczy.

6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli dotyczy.

7) Wadium w przypadku wniesienia w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu lub w przypadku wniesienia w pieniądzu załączyć dokument potwierdzający jego wniesienie.

2. Dokumenty składane na wezwanie w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualne na dzień złożenia, (podmiotowych środków dowodowych) w zakresie podstaw wykluczenia:

1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:

a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,

b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,

sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.

2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,

4) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,

5) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

6) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówienia, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5, 6; art.109 ust. 1 pkt 1.

Pozostałe wymagania zawarte są w SWZ i dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania wskazanej w ogłoszeniu i dokumentach zamówienia.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: Ul. Postępu 17 A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Sąd Polubowny przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej
Adres pocztowy: ul. Hoża 76/78
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 00-682
Państwo: Polska
E-mail: sp@prokuratoria.gov.pl
Tel.: +48 226958504
Faks: +48 226958111
Adres internetowy: https://www.gov.pl/web/sp-prokuratoria/dane-kontaktowe
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Środki ochrony prawnej przysługują na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 roku, poz. 1605), art. 505-590.

1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX PZP.

2. Odwołanie przysługuje na:

1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;

2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;

3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.

3. Odwołanie wnosi się do Prezesa KIO. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

4. Odwołanie wnosi się w terminie:

1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;

2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1.

5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UE lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.

6. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 4 i 5 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

7. Na orzeczenie KIO oraz postanowienie Prezesa KIO stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
26/09/2023

Załączone pliki

Blog Burmistrza
Miasta Koła

Kalendarium wydarzeń

Strona stworzona przez F&A MEDIA