Strona ta wykorzystuje cookies 🍪 W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".
tel. 63 27 20 810 lub 63 26 27 503  um@kolo.pl  |  29 Marca 2024 r. Imieniny: Amalii i Wiktoryna

Kolska SP nr 3 prosi o wsparcie

Dodane: 15 Listopad 2013  08:36:00   Opublikował:
Kolska SP nr 3 prosi o wsparcie
Szkoła Podstawowa nr 3 w Kole bierze udział w konkursie organizowanym przez TESCO zatytułowanym „Talent do niemarnowania.” Dyrekcja zachęca wszystkich uczniów, rodziców, przyjaciół placówki oraz mieszkańców do zarejestrowania się na stronie www.tescodlaszkol.pl i oddawania głosów na filmy SP3 w Kole  „Księżniczka i żebraczka” oraz „Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie”. Akcja rusza od poniedziałku 18.11.2013r. Nagrodą główną jest sala kinowa oraz sprzęt multimedialny.

„Tesco dla Szkół” wspiera polskie szkoły już od 11 lat! To program z najdłuższą tradycją i największymi osiągnięciami spośród inicjatyw wspierających szkolnictwo w Polsce. Jak dotąd Tesco pomogło ponad 11 tysiącom polskich szkół podstawowych i gimnazjalnych, zapewniając im nowoczesne wyposażenie. Oferuje szkołom nie tylko możliwość zdobycia cennego sprzętu dydaktycznego, ale pomaga również rozwijać talenty uczniów i integrować środowisko szkolne. To także praktyczna lekcja kreatywności i przedsiębiorczości. W poprzednich latach tematem przewodnim konkursu były ekologia i kształtowanie proekologicznych postaw wśród dzieci, młodzieży i społeczności lokalnej oraz edukacja w zakresie zdrowego odżywiania. Tegoroczna edycja łączy te dwa nurty istotnych kwestii społecznych i aktywnie wspiera przeciwdziałanie marnowaniu żywności.


Blog Burmistrza
Miasta Koła

Kalendarium wydarzeń

Strona stworzona przez F&A MEDIA